عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: نمایندگان مجلس همه در مقابل دشمن خارجی متحد هستیم و هیچ‌کس در مجلس کوتاه نمی‌آید.

هیچ نماینده‌ای در مجلس در مقابل دشمن خارجی کوتاه نمی‌آیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 14 آذر ماه ) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار کرد: از بسیاری از بندهای 22 گانه لایحه CFT ایراد گرفته شده بود؛ چرا که اطلاق این عبارت موجب مشی موازین شرع می‌شود.

وی درباره اظهارات پزشکیان گفت: مجلس جای گفتگو است و نمایندگان باید اقناع شوند؛ ای کاش به جای فضایی احساسی مخالفان و موافقان توضیحاتی را ارائه می‌کردند تا ایرادها برطرف شود.

سلیمی تصریح کرد: وقتی مدیر FATF گفت شروط ایران را قبول نمی‌کند باید مورد رسیدگی قرار بگیرد، چرا که همه ما نمایندگان در برابر دشمن خارجی اتحاد داریم و وقتی دشمن  قلدرمأبانه می‌گوید که ما شرطهای ایران را نمی‌پذیریم و ما هم باید در برابر این گردن کلفتی ایستاده و هر شرطی را  نپذیریم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بود که کمیسیون امنیت ملی درباره برجام گزارشی را از تریبون مجلس ارائه کند و با توجه به این اینکه آقای ظریف گفتند که ضمانتی نمی‌دهم که بحث‌های CFT جدی‌تر باشد باید سوالات و ابهامات در فضای صمیمی برطرف شود.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار