معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری باند 31 نفره سارقان لاستیک خودرو های پراید و خودرو های شاسی، گفت: سارقان به 500 فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند.

دستگیری باند 31 نفره سارقان لاستیک‌های خودرو / سارقان به 500 فقره سرقت اعتراف کردندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 31 نفره سارقان لاستیک های خودرو  خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت چندین فقره شکایت شهروندان درخصوص سرقت لاستیک‌های خودروهایشان موضوع بصورت ویژه در دستور کار معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته یکی از سارقان حرفه ای و باسابقه که در زمینه سرقت لاستیک های خودرو در سطح شهر تهران فعالیت داشت دستگیر و از وی تعدادی لاستیک خودرو های پراید و خودرو های شاسی بلند کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در بازجویی های فنی انجام شده مشخص شد متهم اصلی به هویت حمید رضا که دارای سابقه کیفری می باشد در زندان با افرادی آشنا که بعد از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در یک عملیات غافلگیرانه 15 نفر سارق و مالخر این باند دستگیر شدند، بیان کرد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته از این افراد دیگر اعضا این باند که بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت لاستیک های خودروهای پراید و شاسی بلند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه اعضا باند که بیشتر دارای سابقه کیفری می باشند در بازجویی های صورت گرفته در مجموع به 500 فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند، افزود: اعضای این باند نیمه شب ها در نقاط مختلف شهر تهران به خصوص نقاط شمالی آن اقدام به سرقت لاستیک خودروهای لوکس از قبیل سانتافه، توسان و غیره می کردند و اموال سرقتی را در خانه ای در منطقه نبرد انتقال و بعد به تدریج به مالخرها تحویل می دادند.

وی با اشاره به اینکه سارقان لاستیک های خودرو های لوکس را به قیمت 200 تا 250 هزار تومان و لاستیک خودروهای پراید را به قیمت 50 هزار تومان به مالخرها به فروش می رساندند، اظهار کرد: از انبارهای متعلق به اعضا این باند تعداد 300 فقره لاستیک های خودروهای پراید و شاسی بلند کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سارقان به شعبه سوم دادیاری ناحیه 34 تهران جهت رسیدگی به جرایم آنها انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: مالباختگانی که در محدوده تهران بزرگ لاستیک خودروی آنها به سرقت رفته است می توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت تحویل اموال خود به اداره 20 پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.