استادیار گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد واحد خوی به عضویت کمیته برگزاری (Organizing Committee Member) کنفرانس جهانی شیمی ۲۰۱۹ لندن انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شفیعی عضو کمیته برگزاری کنفرانس جهانی شیمی که سابقه حضور در چندین کنفرانس و گردهمایی جهانی از جمله سمپوزیوم بین المللی فدراسیون جهانی شیر (IDF) یونان ۲۰۱۱ و کنفرانس بین المللی شیمی مواد غذایی ۲۰۱۶ کانادا را در کارنامه خود دارد گفت: این همایش فرصتی برای ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در تمامی شاخه‌های شیمی ازجمله مهندسی شیمی، شیمی مواد غذایی، نانوتکنولوژی، شیمی دارویی، شیمی پلیمر، مهندسی مواد زیستی، فارماکوژنومیکس، شیمی بالینی و پزشکی برای محققین، اساتید و دانشجویان این رشته‌ها است.

شفیعی افزود: این کنفرانس در مورخه ۱۱ ام تا ۱۳ ام جولای ۲۰۱۹ در شهر لندن کشور انگلستان برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات نیز تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ می‌باشد. شرکت کنندگان در این کنفرانس به مدت ۱۲ ساعت اعتبار آموزشی پیوسته (CME/CNE) دریافت نموده و بعد ازامتحان آنلاین اعتبار CEU را کسب خواهند نمود. وی اضافه گرد: این اعتبار به روز بودن سطح علمی محققین رشته‌های پزشکی و پرستاری را گواهی می‌کند و در تجدید گواهینامه و مدارک آنان حائز اهمیت می‌باشد.

عضو کمیته برگزاری کنفرانس جهانی شیمی در پایان سخنان خود گفت: دانشجویان و اساتید محترمی که مایل به ارائه مقاله و شرکت در این کنفرانس هستند می‌توانند با مراجعه به سایت (http://frontiersmeetings.com) به صورت آنلاین ثبت نام نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از ۲۰% تخفیف در ثبت نام و سایر امتیازات در نظر گرفته شده با ایشان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ی

 

برگزاری کنفرانس جهانی شیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.