نمایش «دزدها به چه می اندیشند؟!» به کارگردانی پویان عطایی از روز پنج شنبه 15 آذرماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان (تماشاخانه ماه در خیابان استانداری، گذرسعدی ) به روی صحنه می رود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایش در ساعت۱۹ هر شب از15 آذر الی 7 دیماه به روی صحنه خواهد رفت و افتتاح این نمایش نیز با حضور پیشکسوت تئاتر اصفهان بیژن گنجعلی و همچنین بازیگر و کارگردان تئاتر امید نیاز انجام خواهد شد.

نویسنده نمایشنامه «دزدها به چه می اندیشند» کیوان میرمحمدی است و در این نمایش هاله رنجبرو بهنام شمسایی نقش آفرینی کرده اند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مریم دوستی ایرانی مشاورکارگردان، فوژان غفوریان دستیارصحنه، لیلا شریفی و آذربهارلو امور تبلیغات ، عرفان رحیم زاده و محمدرضا شیروانی ساخت دکور، مهشاد فرامرزی روابط عمومی، آرش جانثاری ساخت تیزر، محمدعلی عمادی طراح پوستر و بروشور، ریحانه سلطانی و علی عابدی عکاس، پویان عطایی طراح صحنه و نور اشاره کرد.

پویان عطایی کارگردان این نمایش گفت : «دزدها به چه می اندیشند؟!» کاری از گروه تئاتر میعاد جوان است و با این موضوع که هیچ وقت راجع به هیچ کس زود قضاوت نکن ساخته شده است، داستان این تئاتر در موقعیت شکل می گیرد و اولین اجرای ماست.

وی افزود: سوژه این نمایش به روز است و متن آن جایزه چاپ نشر افرا را از آن خود کرده است، در این نمایش آدم ها نمایش ما را قضاوت می کنند و آدم های نمایش نیز شما را به عنوان مخاطب قضاوت می کنند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش از سایت www.ghisheh8.com  بلیط تهیه فرمایند.

انتهای پیام/م

نمایش«دزدها به چه می اندیشند؟!» از فردا شب به روی صحنه می رود

برچسب ها: تولید فیلم ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار