سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز به نحوه قضاوت داوران دیدار تیمش مقابل سایپا اعتراض کرد و گفت: گمان می‌کنم قوانین متفاوت شده است!

بناکار: گمان می‌کنم قوانین داوری عوض شده و ما بی‌اطلاعیمعادل بناکار در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم شهرداری تبریز مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران گفت: امروز شاهد یکی از جذاب ترین بازی های لیگ بودیم و باید از بازیکنانم برای اینکه تا دقایق پایانی جنگیدند تشکر کنم.

وی ادامه داد: من در برخی از صحنه های بازی به شدت ناراحت بودم و صدایم بالا رفت. برخی قوانین در داوری عوض می شود که ما از آن بی خبر هستیم. اگر به ما هم اطلاع بدهند، کنار زمین به اصطلاح جوش نمی آوریم.

بناکار درباره اشتباهات داوری این دیدار گفت: در ستی که تیم تبریز برنده شد داور بازی 6 خطا داشت، حالا ببینید در ست هایی که ما بازنده بودیم چند سوت اشتباه زده شد. تیم ما زحمت می‌کشد و تا پوئن 32 مقاومت می‌کند اما داوری اینطور به تیم ما ظلم می‌کند. اگر قوانین عوض شده لطفا به ما هم بگویید که اطلاع داشته باشیم و اعتراض نکنیم!

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: من فکر می کنم برخی قوانین والیبال ساحلی وارد والیبال سالنی شده و ما از آن بی اطلاع هستیم. من شاهد بودم که برخی سوت ها کاملا بر خلاف آن قواعدی بود که من و شاگردانم از آن مطلع بودیم.

بناکار با اشاره به اینکه داوری چه تاثیری روی شکست تیمش داشت، خاطرنشان کرد: من نمی توانم درصدی برای تاثیر داوری در نتیجه این مسابقه محاسبه کنم. اما این که هر دو تیم تلاش کنند و در نهایت داوری روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد اصلا خوب نیست. تیم شهرداری تبریز در سه بازی مانند مشهد، تبریز و حالا در تهران از داوری ضربه خورد و من نمی دانم این ماجرا چرا اینگونه پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه تیمش جوان است و در روزهای پایانی مانده به آغاز لیگ بسته شده است، گفت: با این روند بعید است تا آخر مسابقات بتوانیم برنده باشیم. واقعا نمی دانم چه باید بکنیم. تیم ما خوب والیبال بازی می کند اما نتیجه نمی‌گیرد. ما تمرینات را دیرتر از تیم های دیگر آغاز کرده بودیم.

بناکار درباره اینکه وضعیت مالی تیم تبریز بهبود پیدا می‌کند یا خیر گفت: قرار است که پولی به تیم تزریق شود. بازیکنان پول چندانی نگرفته اند و باید در نظر گرفت که بازیکنان والیبال گذران زندگی‌شان از این راه است و هر تیمی نیاز به حمایت مالی دارد. شهرداری تبریز همیشه از نظر مالی در شرایط خوبی قرار داشته و این بار اولین بار است که شرایط اینگونه است که امیدوارم هر چه زودتر اوضاع بهبود پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری


انتهای پیام/

سرمربی شهرداری تبریز درباره شکست مقابل سایپا چه گفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار