معاون آموزش ابتدایی ضمن اشاره به شور و نشاط و سرزندگی دانش آموزان گفت: حفظ و گسترش نشاط و شادابی مدارس و دانش آموزان از اولویت‌های اصلی مدارس ابتدایی استان است.

تاکید بر حفظ و گسترش نشاط و شادابی مدارس ابتداییبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ناهید فضلی با اشاره به  اجرای برنامه درسی در هم تنیده با زلزله و کاهش استرس و فشارهای روحی دانش‌آموزان ابتدایی در مناطق زلزله زده غرب استان  گفت:در این راستا با تمام توان خود تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزانی توانمند  و با مهارت به جامعه تحویل دهیم.

وی   با تاکید بر ایجاد فرصت‌های آموزشی مناسب برای کلیه دانش‌آموزان بخصوص دانش‌آموزان عشایری افرود: باید فرصتی فراهم کنیم تا دانش آموزان کوچ ‌رو و عشایری منطقه از امکانات آموزشی، پرورشی و رفاهی بیشتری برخوردار باشند و در زمینه برقراری  هر چه بهتر عدالت آموزشی در مناطق محروم استان تلاش کنیم.

معاون آموزش ابتدایی  به راهکار3-5 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش  در راستای توانمند سازی دانش‌آموزان مناطق محروم‌ روستاها و مناطق عشایری و ایجاد  فرصت‌های آموزشی متنوع و با کیفیت اشاره کرد و گفت: در این راستا با تمام توان خود تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزانی توانمند  و با مهارت به جامعه تحویل دهیم.

 وی  بیان کرد: مدارس ما باید دانش‌آموزانی خلاق، پویا، دارای ارتباط مؤثر با محیط اجتماعی ، آگاه به مسائل روز و متعهد به حقوق شهروندی، تربیت کنند و برای رسیدن به این هدف بزرگ، مهم‌ترین عامل معلمان زحمتکش مدارس، مدیران و کادر آموزشی و پرورشی هستند که با تمام توان خود ایثار می‌کنند و با وجود برخی مشکلات معیشتی وفادار به آرمان‌های کشور عزیزمان در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان پر تلاش هستند.

فضلی   گفت:  بیایید با کمک هم کاری کنیم که کودکان‌مان بخصوص کودکان مناطق روستایی و عشایری کودکی کنند، ازکودکی خود لذت ببرند و طعم خوش زندگی را بهتر بچشند.

 

انتهای پیام/ز

 توانمند سازی دانش‌آموزان مناطق محروم‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.