استاندار اردبیل؛

افزایش بزرگراه های استان اردبیل ضروری است

استاندار اردبیل ضرورت افزایش بزرگراه های استان را یادآور شد و برانجام اقدامات لازم برای اجرای بزرگراه توسط دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان اردبیل تصریح کرد: از 700 کیلومتر راه های موجود در استان 150 کیلومتر آن بزرگراه می باشد که این موضوع زیبنده استان اردبیل نیست.

وی اظهار داشت : جاده های استان جوابگوی تردد خودروهای سنگین و حتی سبک نبوده و باید برنامه ریزی اساسی در این خصوص انجام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی با راه اندازی پایاب سد خداآفرین گفت: با افزایش تردد در جاده مغان که منتهی به پایاب سد خداآفرین می باشد ، این جاده نیاز بیشتری به ترمیم و مراقبت و اصلاح تقاطع های خطرناک پیدا می کند.

بهنام جو گفت: توسعه گردشگری، صنعت و کشاورزی بدون زیرساخت ها و راه مناسب امکان پذیر نبوده و باید برای رفع این آفت بزرگ در استان تلاش کنیم.

وی خواستار تدوین برنامه ایمنی جاده های استان با مشارکت دستگاه های عضو کمیسیون راه شد و گفت: ایمن کردن راه ها علاوه بر کاهش تلفات تصادفات به رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد.

بهنام جو همچنین با تاکید بر راه اندازی مرکز کنترل ترافیک گفت: این مرکز باید با داشتن کارشناسان زبده و ثابت در طول مسیر بر خودروها کنترل داشته باشد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در اردبیل

برچسب ها: بزرگراه ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.