نمایندگان مازندران در مراسم معارفه استاندار چه گفتند؟

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی اسماعیلی رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۰آذر روز مجلس پیشنهاد داد هر نماینده دو دقیقه صحبت کند.

وی انتخاب حسین زادگان به عنوان استاندار را به تمامی مازندرانی‌ها تبریک گفت:.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته بسیار مهم راجع به اسلامی این بود که مردم ایشان را دوست داشتند.

علی محمد شاعری نمایندگان مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز اسلامی را مدیری جهادی دانست و افزود: حسین‌زادگان به دلیل بومی بودن، شناخت از استان، انگیزه خوبی برای خدمت دارد و نمایندگان مجلس هم به استاندار جدید کمک می‌کنند.

حل معضل آب، حمل و نقل، توسعه تجارت، پایان دادن به مسئله احداث منطقه آزاد و رفع چالش‌های محیط زیست مثل پسماند و انتقال آب دریای خزر محور سخنان شاعری خطاب به استاندار بود.

نانوا کناری نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی بیکاری، مسائل آب و راه را چالش‌های مهم استان اعلام وابراز امیدواری کرد مازندران با اقدامات استاندار جدید به جایگاه شایسته خود برسد.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور برای احترام به مردم باید در جلسه حضور می‌داشتند.

وی با لحنی طنز خطاب به اسلامی گفت: اگر شما نامه‌هایی که خودتان به عنوان استاندار به وزیر راه سابق می‌نوشتید را الان در مقام وزیر پاسخ مثبت دهید مجسمه شما را در مازندران نصب می‌کنیم

دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اجماع روی یک فرد برای استانداری مازندران سابقه نداشت و این نقطه قوت حسین زادگان است.

وی با بیان اینکه مازندران از ظرفیت کشور‌های حاشیه دریای خزر استفاده نکرده است افزود: انتقال آب دریای خزر کاملا غیر کارشناسی است چرا که حدود صد جلسه در ۶ سال گذشته انجام و بهترین مسیر تامین آب از دریای عمان پیشنهاد شد.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.