بانوان تکواندوکار گیلانی با درخشش، مسابقات قهرمانی کشور را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس هیات تکواندو گیلان اظهار کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور در تهران آغاز شدو بانوان گیلانی موفق به کسب ۲ مدال ارزشمند شدند.
محسن سترگی افزود: این رقابت‌ها در اوزان فرد (اوزان اول، سوم، پنجم و هفتم) پایان یافته که در نهایت تکواندوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و همچنین موفق به کسب یک مدال نقره شدند.
وی ادامه داد: در این رقابت‌ها و در پایان مسابقات وزن سوم (۵۳- کیلوگرم)، مهسا پورمیرزایی تکواندوکار شایسه گیلانی با درخشش خود برابر تمامی حریفانش به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد.
رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: همچنن در پایان رقابت‌های وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) تکواندو بانوان جوان و بزرگسال کشور، صدیقه سادات رضازاده از استان گیلان پس از ورزشکاری از کردستان، عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره را بر گردن آویخت.

سترگی خاطرنشان کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور از روز سه شنبه ۱۳ آذر در تهران آغاز شده که در این دوره از رقابت‌ها، ۳۶۵ بانوی هوگوپوش از استان‌های مختلف کشور در هشت وزن با هم به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/آ

بانوان تکواندوکار گیلانی در مسابفات کشور خوش درخشیدند.

برچسب ها: تکواندو ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.