معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بیمه یک صنعت رو به رشد و مترقی در دنیا است و گسترش این بخش به ایجاد آرامش و احساس امنیت در جامعه کمک می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست با اعضای شورای هماهنگی مدیران بیمه استان کرمانشاه گفت: بیمه یک صنعت رو به رشد و مترقی در دنیا است و گسترش این بخش به ایجاد آرامش و احساس امنیت در جامعه کمک می کند.

وی بیان کرد :توسعه تنها محدود به جاده، ساختمان و پروژه های عمرانی نمی شود و برای داشتن یک توسعه پایدار می بایست به گسترش حوزه های خدماتی مهمی همچون بیمه نیز توجه کنیم.

وی ادامه داد :توسعه بخش خدمات یکی از راهکارهای بسیار مهم برای اشتغال زایی در استان است و در این میان صنعت بیمه از یک جایگاه ویژه برخوردار است.

حاتمی افزود :شرکت های بیمه در مجموع دارای ۷۱۸ نمایندگی در استان هستند. مدیریت ارشد استان حاضر است برای توسعه این شعبه ها در مناطق زلزله زده تسهیلات ۴ درصدی بپردازد و در دیگر مناطق هم تسهیلات ارزان قیمت ۹ درصدی در اختیار آن ها قرار دهد.

وی گفت :اغلب شرکت های بیمه مانند بیمه پاسارگاد، سامان و کارآفرین دارای شرکت های توانمند سرمایه گذاری هستند. استان کرمانشاه نیز دارای پتانسیل های بسیار مناسبی است و یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری این شرکت ها محسوب می شود.

انتهای پیام/ب

 

توسعه صنعت بیمه به آرامش روانی جامعه کمک می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.