یک فعال هلندی بیش از چهار سال است با هدف محکومیت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به تنهایی تظاهرات می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، سیمون وروو، فعال هلندی بیش از چهار سال است با هدف جلب توجه به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، به تنهایی در آمستردام پایتخت کشورش تظاهرات می‌کند.

سیمون وروو تحت هر شرایط جوی اصرار دارد هر دو هفته یک بار این تظاهرات انفرادی را روز‌های یکشنبه در یکی از میادین در مرکز آمستردام که محل تردد گردشگران است، برگزار کند.

این فعال هلندی به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: تاکنون صد‌ها تظاهرات در آمستردام برگزار کرده است و می‌کوشد اطلاعیه‌هایی درباره اشغال فلسطین که در آن‌ها درخواست تحریم اسرائیل مطرح شده است، توزیع کند.

او تاکید کرد با وجود واکنش‌ها و حملات طرفداران اسرائیل دست از تظاهرات بر نمی‌دارد تا نگاه‌ها را به حوادث فلسطین جلب و از موضع سیاسی دولت هلند در این خصوص انتقاد کند.

او گفت: دولت هلند سازمان‌های طرفدار و حامی فلسطین را به یهودی ستیزی متهم می‌کند.

وروو گفت کاری که او انجام می‌دهد هیچ ربطی به یهودی ستیزی ندارد بلکه برای اعلام عشق و احترام به فلسطینیان است.

او ادامه داد: «ظلم و ستمی که به فلسطینیان می‌شود بسیار زشت و تاسف بار است و آنچه در غزه روی می‌دهد اقداماتی وحشیانه است که باید کاری برای توقف آن انجام دهیم».

این فعال هلندی گفت طرفداران اسرائیل بار‌ها به او حمله کرده اند و یک نظامی سابق اسرائیلی هست که از دو سال پیش همیشه به او حمله ور می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار