در روز پایانی کنگره قلب ایران و اروپا ،عمل زنده قلب جنین مبتلا به بیماری قلبی مادزادی توسط مدرسین برجسته انجام خواهد شد.

عمل زنده قلب جنین مبتلا به بیماری قلبی مادزادی در روز پایانی کنگره قلب ایران و اروپابه گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، در روز پایانی کنگره قلب ایران و اروپا که از صبح آغاز شده است ؛ ادامه مباحث کارگاه عملی دو روزه در خصوص بیماری‌های قلب جنین با حضور سه مدرس برجسته، پروفسور گُرلین شارلند از انگلستان، پروفسور جوانا دنگل از لهستان و دکتر ابراهیمی از آمریکا برگزاری می شود.

این سه مدرس برجسته ضمن سخنرانی، به تدریس مباحث بیماری‌های قلب جنین می‌پردازند.

هم‌چنین در هر کدام از برنامه‌های مرتبط با قلب جنین، یک یا دو مادر باردار که جنین آن‌ها مبتلا به مشکلات قلبی هستند، حضور خواهند داشت و اکوی جنین آن‌ها به صورت زنده برای آموزش بهتر حضار انجام خواهد شد.

در ادامه مباحث این کنگره از امروز بعد از ظهر کارگاه عملی CT و MRI قلب در بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی و دریچه‌ای با حضور پروفسور سعید میرصدرایی از بیمارستان برامپتون لندن و دکتر پورعلی‌اکبر از مرکز قلب شهید رجایی تهران همراه با تیمی مجرب از پزشکان داخلی در این کارگاه تدریس می‌ شود .

انتهای پیام//ز.م


اختتامیه کنگره قلب ایران و اروپا در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار