رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: کتیرایی از بزرگان ورزش کشور بود و سال‌ها به ورزشکاران خدمت کرد.

کیهانی: کتیرایی از بزرگان ورزش بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر بهزاد کتیرایی بیان کرد: کتیرایی از بزرگان ورزش کشور بود و سال‌ها هم در دفاع مقدس و هم در ورزش خدمت کرد و به دلیل جراحت ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او درباره وضعیت فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: این فدراسیون در حال حاضر وضعیت آرامی دارد. دوومیدانی از رشته‌های موفق کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود. ملی پوشان قهرمان ما مانند حدادی، کیهانی، تفتیان، مرادی و... در کنار مربیان تیم ملی زحمت کشیدند تا در جاکارتا به موفقیت رسیدیم.

کیهان افزود: کار‌های توسعه‌ای در دستور کار فدراسیون قرار دارد، اما اکنون شرایط با زمان حضور در بازی‌های آسیایی فرق کرده است. در حال حاضر هیچ فدراسیونی نمی‌تواند مانند زمان قبل اعزام به جاکارتا برنامه‌های اردو‌های تدارکاتی برگزار کند و باید شرایط مالی را مدیریت کرد تا وضعیت بهتر شود. به طور حتم ما بهترین ببرنامه ریزی را برای قهرمانان مان خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: حدادی قهرمان بزرگ و اسطوره ورزش کشور است که در المپیک توانست برای ایران مدال آوری کند. اما شرایط مالی و بودجه‌ای ما اکنون متفاوت است و اگر نتوانیم مدیریت مالی را هم سو با مدیریت فنی هدایت کنیم به طور حتم شکست می‌خوریم.


بیشتر بخوانید:

کمیته ملی المپیک در گذشت بهزاد کتیرایی را تسلیت گفت

وزیر ورزش و جوانان درگذشت بهزاد کتیرایی را تسلیت گفت

بهزاد کتیرایی دار فانی را وداع گفت + بیوگرافی


انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار