دوره آموزشی، توجیهی ویژه رؤسای گروه و کارشناسان قرآن و عترت استان‌های کشور امروز در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره آموزشی، توجیهی ویژه رؤسای گروه و کارشناسان قرآن و عترت استان‌های کشور که امروز در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، گفت: دوره‌های تربیت مدیران با هدف توانمندسازی، ارتقای مهارت‌ها، کسب دانش روسای گروه و کارشناسان استان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: معرفی و تبیین برنامه‌های دفتر تبلیغ و ترویج، معرفی و تبیین برنامه‌های اداره کل آموزش و توسعه مشارکت‌ها، مباحث مرتبط با آزمون سراسری و کارکنان دولت و نیز املای حرفه‌ای مدیریت قرآنی از دیگر برنامه‌های این دوره است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبیین ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن و تبیین ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن در روز سوم این دوره برگزار میشود.

دوره آموزشی تربیتی مبین ویژه روسای گروه و کارشناسان قرآن و عترت استان‌ها نیز در مجتمع آفتاب ولایت ۲۳ الی ۲۵ آذر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//آ.ح
 

ترویج فرهنگ و معارف قرآن در دوره های آموزشی مجتمع آفتاب ولایت 

برچسب ها: قرآن ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.