هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری ۳ بازی آغاز شد.

تایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری ۳ بازی آغاز شد. در حساس ترین دیدار امروز تیم آلومینیوم اراک در خانه خود با تساوی یک بر یک مقابل بادران تهران متوقف شد تا با ۲۳ امتیاز در همان رتبه پنجم جدول باقی بماند. مهدی حسینی(۳۶) تک گل شاگردان محمد ربیعی را به ثمر رساند تا آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتد اما شش دقیقه پس از اخراج میثم آقایی در دقیقه ۷۱ میثم مجیدی گل تساوی بادران را به ثمر رساند تا این تیم تهرانی با ۲۰ امتیاز به رده هفتم صعود کند.

قشقایی در ورزشگاه پارس میانرود با نتیجه یک بر صفر از سد کارون اروند خرمشهر گذشت تا با رسیدن به امتیاز ۲۲ در جایگاه ششم قرار بگیرد.

مرتضی سنجابکی در دقیقه ۶۵ تک گل این بازی را وارد اروندی ها کرد. نماینده خرمشهر با این شکست ۱۳ امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماند.

در آخرین دیدار امروز خونه به خونه بابل و مس رفسنجان در خانه تیم مازنی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. حسین رسولی(۱۶) و اسماعیل کیانی(۷۷) برای شاگردان اکبر میثاقیان و محمد خان احمدی(۳۳) و علی مرزبان(۳۸) برای مس رفسنجان گلزنی کردند تا با این نتیجه خونه به خونه با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفدهم و میشو کریستوجوویچ با ۱۱ امتیاز در رده شانزدهم ایستادند.


بیشتر بخوانید:

رفعتی: برادر مهدی پاشازاده چه کاره است که به داور حمله می‌کند!

پاشازاده داور لیگ برتری را راهی بیمارستان کرد


انتهای پیام/

نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار