مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران شرایط این تیم را پیش از دیدار با سپاهان خوب دانست.

مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با سپاهان اصفهان بیان کرد: طبیعی بود پس از نایب قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018، تیم دچار افت شود اما خدا را شکر با صحبت هایی که برانکو با بازیکنان داشت و تمرکز بالا و تمرینات خوبی که بچه ها انجام دادند، توانستیم مقابل پیکان، سپیدرود رشت، ماشین سازی و ... که پس از فینال لیگ قهرمانان بود، نتایج خوبی بگیریم و در رده سوم قرار بگیریم.

او افزود: فردا (یکشنبه) یک مسابقه سخت با تیم ریشه دار و خوب سپاهان داریم که امیرقلعه نویی یکی از مربیان پر افتخار فوتبال کشورمان هدایت آن  را برعهده دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. مسابقه فردا برای 2 تیم حساس است اما خوشبختانه تیم شاد و سرحال است و همه بازیکنان نیز حضور دارند. احترام زیادی برای تیم سپاهان قائل هستم اما برای کسب 3 امتیاز  و پیروزی به زمین می رویم.

قنبرپور درباره شایعه تهدید به اعتصاب از سوی بازیکنان ادامه داد: چنین چیزی وجود ندارد. تیمی که با این بضاعت و مشکلات، این نتایج را بدست می آورد و با غیرت و سخت‌کوشی که از بازیکنان دیدم، مطمئن بودم که آنها از این شرایط می گذرند و تلاش آنها و اعضای کادرفنی قابل تحسین و ...است. برانکو در تمرینات مانند پدر با بازیکنان صحبت می کند و آنها هم جایگاه شان را در تیم می دانند و مطمن باشید این موضوع صحت ندارد، زیرا آنها تاکنون تلاش های زیادی کردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییر و تحول در مدیریت باشگاه گفت: در جریان این موضوع نیستم و فکر می کنم تا چند روز دیگر همه چیز مشخص شود. من مدیر تیم هستم و تمام تمرکزم روی تیم است و امیدوارم بهترین اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد، زیرا ما امانت دار مردم هستیم و امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد.

وی در خصوص جذب بازیکن خاطرنشان کرد: تاکنون  4 بازیکن به خدمت گرفتیم که قرار است در نیم فصل دوم به ما اضافه شوند و همچنین برانکو نیز چند بازیکن زیر 23 سال را می خواهد که هنوز قطعی نشده است و اگر قطعی شود، برای جذب آنها اقدام می کنیم. احتمال دارد این بازیکنان از تیم ملی امید یا دیگر تیم های لیگ برتری باشند که سرمری تیم آنها را زیر نظر گرفته و زمانیکه اعلام کنند، اقدام به جذب آنها می کنیم.


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت تیم پیش از دیدار با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار