استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی سهم استان بوشهر به صورت جدی پیگیری کنند.

جذب اعتبارات ملی سهم استان بوشهر به صورت جدی پیگیری شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند که چند روز پیش در واکنش به صحبت‌های نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس مبنی بر بازگشت اعتبارات استان گفته بود، هیچ اعتباری از استان برگشت داده نشده، در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی هشدار داد، هر دستگاهی که اعتبارات را جذب نکند منتظر برخورد باشد و اجازه نمی‌دهیم که اعتبارات استان برگردد.

وی در این جلسه گفت: در صورتی که اعتبارات مربوط جذب نشود، اعتبارات جابه‌جا می‌شوند و دستگاه‌ها نیز قرار است بر اساس تخصیص اعتبارات دسته‌بندی شوند تا مشخص شود چه دستگاهی کار می‌کند و کدام دستگاه کار نمی‌کند.

استاندار بوشهر در هشداری دیگر به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: سازمان برنامه و بودجه فهرست دستگاه‌هایی که توان جذب اعتبارات را نداشته‌اند اعلام کنند تا دستگاه‌هایی که نتوانسته‌اند اعتبار جذب کنند، هیچ تخصیصی به آن‌ها نخواهیم داد.

گراوند به شهرداران هم گفت: اگر اعتبار جذب نکرده‌اند برای دریافت بودجه مراجعه نکنید و هر شهرداری در جذب اعتبارات ناتوان بود اعتباراتش جابه‌جا می‌شود.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست گزارش کاملی از وضعیت مطالبات پیمانکاران ارائه کنند و تاکید کرد: باید از ظرفیت تهاتر برای تسویه بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و بخش خصوصی استفاده شود.

تکمیل طرح‌هایی که قرار است تا دهه فجر به پایان برسند و تلاش فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش برای فراهم کردن زمینه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل دیگر مواردی بود که استاندار بوشهر در نشست برنامه‌ریزی و توسعه به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/م

پیگیری جذب اعتبارات ملی سهم استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.