اعضاء يک باند 7 نفره سارقان احشام که در منطقه شرق شهر اصفهان سرقت می کردند ازسوی کارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به سرقت 300 راس دام اعتراف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعيد سليميان" رئيس پليس آگاهي استان اصفهان  اظهار داشت: در پي وصول شکايات تعدادي از دامداران در خصوص سرقت احشام، تحقيقات تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي اصفهان در اين خصوص آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند اعضای یک باند 7 نفره را در این رابطه شناسایی کنند.

وي تصريح کرد: اعضای اين باند پس از شناسایی دامداری ها و به وسیله یک دستگاه مینی بوس سرقتی و با ضرب و شتم نگهبان دامداری اقدام به سرقت می کردند.

کارآگاه سليميان از دستگیری همه سارقان خبر داد و گفت: این افراد در بازجوئی های پلیس به سرقت 300 راس دام در منطقه شرق اصفهان اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به دامداران توصیه کرد : محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید ، از اتباع بيگانه به عنوان چوپان استفاده نشود ، از کودکان و افراد کم سن و سال و يا سالمندان به عنوان چوپان يا نگهبان استفاده نشود و هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

کشف سرقت احشام در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.