یک کاربر اینستاگرام با نام مستعار الهه، با انتشار تصاویری از گفتگوی شخصی خود با تعدادی از فوتبالیست های کشورمان اقدام به افشاگری اخلاقی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است در فضای مجازی موج جدیدی علیه تعدادی از فوتبالیست‌های مطرح کشورمان به راه افتاده است. یک کاربر اینستاگرام با نام مستعار الهه، چت‌های خصوصی خود با تعدادی از کاربران نام‌آشنای فضای مجازی را منتشر کرده که اسامی آنها به گوش فوتبال‌دوستان بسیار آشناست. با این افشاگری، تعدادی از چهره‌های  شناخته‌شده  فوتبال کشورمان در مظان اتهام قرار گرفته‌اند.

الهه، اسکرین پیام‌های خصوصی که فوتبالیست‌ها برایش فرستاده‌اند را با توضیحی کوتاه به همراه مشخصات صاحب صفحه در قسمت استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. انتشار این تصاویر در اینستاگرام گمانه‌زنی‌های مختلفی را در میان کاربران به راه انداخته است. چند روز از این افشاگری اینستاگرامی گذشته اما فوتبالیست‌ها هنوز موضع خاصی در برابر آن اتخاذ نکرده‌اند.

از سوی دیگر احتمال فیک بودن این صفحات وجود دارد، حتی  احتمال ساختگی بودن این چت‌ها هم بسیار قوی است. اما در حال حاضر سؤال این است اگر این افشاگری بر مبنای واقعیت باشد، آنها چه پاسخی به این اتهامات دارند؟ گفتنی است، تا این لحظه هیچکدام از این فوتبالیست‌ها جوابی به این اتهامات نداده‌اند و  ادعاهای مطرح شده نیز رسماً تایید نشده است.

توفان الهه علیه ستاره‌های فوتبال کشور +تصویر

توفان الهه علیه ستاره‌های فوتبال کشور +تصویر

توفان الهه علیه ستاره‌های فوتبال کشور +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار