در همایشی از ۵۵ برگزیده جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین و بسیجیان نمونه کارگری گیلان در رشت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ بهرام صدیقی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت:در این همایش که امروز با حضور فرماندهان بسیج، سپاه و حلقه‌های صالحین بسیج کارگری و جمعی از کارگران نمونه در شرکت پارس خزر برگزار شد، از ۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره استانی حلقه‌های شجره طیبه صالحین و ۴۵ نفر از بسیجیان نمونه کارگری شرکت پارس خزر با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

وی با بیان اینکه کارگران نقش سازنده‌ای در توسعه و اقتصاد دارند ، افزود: کارگران با تلاش و کوشش جهادی خود می‌توانند با تولید ملی مقابل تحریم‌های اقتصادی و اعتقادی دشمنان بایستند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از کارگران در جشنواره استانی حلقه‌های شجره طیبه صالحین گفت: این جشنواره همه ساله با هدف تقویت روحیه خود باوری، ایجاد رقابت سالم و ارتقای کمی و کیفی تولیدات ملی در راستای اشتغال و سرمایه گذاری میان قشر‌های مختلف از جمله کارگران با ۳ موضوع تخصصی، تربیتی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

همچنین در این همایش، حجت الاسلام صدیق مسئول تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بینش و معرفت باید سرلوحه فعالیت هر فرد قرار گیرد گفت: دشمنان قسم خورده کشور با همه قوا در تلاش اند تا اعتقادات و بصیرت مردم را کمرنگ کنند، بنابراین با بصیرت، پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری می‌توانیم ضمن کمک به تولیدات داخلی و اقتصاد جامعه، از جنگ اقتصادی دشمنان عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با به راه انداختن جنگ اقتصادی و اعتقادی، معیشت، اعتقاد و تفکر مردم را نشانه گرفته اند ، افزود: کارگران نقش مهمی در چرخه تولید و اقتصاد دارند و باید بیش از گذشته همراه و یاور انقلاب و مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سمیعی سر مربی حلقه‌های صالحین سپاه قدس گیلان نیز ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کارگران در عرصه‌های مختلف ،گفت: مسئولان امر باید بیش از پیش نسبت به حق و حقوق کارگران مطالبه گری کنند.

وی از مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست با تلاش بیش از پیش زمینه رشد و ترقی را در استان فراهم کنند و موانع موجود شرکت ها، شهرک‌های صنعتی و کارخانجات را شناسایی و رفع کنند.

سر مربی حلقه‌های صالحین سپاه قدس گیلان افزود: وقتی کارگر زحمتکشی حقوق‌های نجومی را می‌شنود و یا میزان شکاف طبقاتی و تبیعض را می‌بیند باید مسئولان پاسخگو باشند و این مشکلات را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سمیعی با بیان اینکه کشور ما بهترین ملت، بهترین رهبر و بیشترین سرمایه‌های خدادای را دارد ، گفت: فقط و فقط باید مسئولان درست و صحیح عمل کنند.

در ادامه پور علی هیئت مدیره شرکت پارس خزر گیلان با بیان اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانکی کوچک در کشور است ،گفت: در حال حاضر ۵۸۰ کارگر در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

تجلیل از برگزیدگان جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین و بسیجیان نمونه کارگری

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.