تا پایان سال جاری خانه جوان در تمامی شهرستان های استان راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرپرست  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نشست کمیته تخصصی اشتغال ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی گفت : در حال حاضر ساختمان خانه جوان بیرجند با زیربنای یکهزار و 500 متر مربع و در شهرستان طبس با زیربنای 750 متر مربع در حال احداث است و سال آینده عملیات اجرایی ساختمان 2 خانه جوان دیگر در شهرستان های استان آغاز خواهد شد.

وی افزایش مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی را یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و افزود : خانه جوان به عنوان مرکز رشد اجتماعی و توسعه توانمندی‌های جوانان در شهرهای بیرجند و سربیشه راه اندازی شده است.

سرپرست گفت :راه اندازی خانه جوان امتیاز بسیار بزرگی برای شهرستان ها محسوب می شود تا در آن شاهد رشد و پیشرفت جوانان و ساماندهی امور آنان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تبیین شغل و آموزش کارآفرینی برای جوانان به منظور ایجاد انگیزه و گرایش آنها به امکانات کارآفرینی در استان را ضروری دانست و ادامه داد : لازمه برداشتن قدم های موفق در حوزه های مختلف امور جوانان برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اقدام متناسب با این برنامه ریزی ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: از محل تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت تسهیلات اشتغال به جوانان کارآفرین پرداخت می شود.

انتهای پیام/ک

راه اندازی خانه جوان با هدف توسعه توانمندی‌های جوانان در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.