تنها حدود 500 هزار دلار از پاداش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی باقی مانده است.

لیست هزینه های فدراسیون با پاداش جام جهانی لو رفت/ کفگیر تاج به ته دیگ خوردبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران به دلیل حضور در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باید از فیفا هشت میلیون دلار دریافت می کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تا هفته پیش ادعا می کردند به دلیل مشکلاتی که برای انتقال این پول به حساب فدراسیون وجود دارد تاکنون یک ریال از این پاداش را دریافت نکرده اند.

برای پیگیری این امر بار دیگر با علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که او اظهار داشت: وقتی من اعلام کردم پولی به حساب فدراسیون فوتبال واریز نشده است دلیل بر این نیست که فیفا کل هشت میلیون دلار را باید به فدراسیون فوتبال بدهد. سه روز پیش پس از پیگیری های فراوان توانستیم حدود یک میلیون دلار از فیفا بگیریم.از این مبلغ مقداری به هزینه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای جام ملتهای آسیا اختصاص می یابد و البته بخشی از این مبلغ هم برای سایر تیم ها هزینه می شود.  

او ادامه داد: فیفا بخش دیگری از پاداش هشت میلیون دلاری تیم ملی را به دلیل بدهی فدراسیون به آژانس های هواپیمایی، هتل ها و سایر بدهی های ما کسر می کند که این مبلغ هم حدود یک میلیون دلار می شود. از طرفی پاداش و حقوق معوقه کارلوس کی روش و دستیارانش هم از همین هشت میلیون دلار پرداخت شد که این رقم حدود یک میلیون و 500 هزار دلار بود. 

خزانه دار فدراسیون افزود: با توجه به برگزاری مراسم مذهبی در روز عاشورا و زمان برگزاری دیدار ایران- کره جنوبی و تخلف تماشاگران در بازی ایران با چین و تخلفاتی مشابه حدود یک میلیون و 500 هزار فرانک سوئیس جریمه شدیم که فیفا این مبلغ را هم از پاداش ما در جام جهانی کسر کرده است. حدود 2 میلیون و 500 هزار دلار هم برای برپایی اردو در کمپ لوکوموتیو روسیه و هزینه های جانبی حضور تیم ملی در جام جهانی پرداخت کردیم که این مبلغ هم جزء هشت میلیون دلار است.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: برای برگزاری اردوی تیم ملی در کمپ اسپایر هزینه زیادی انجام نمی دهیم چراکه طبق توافق فدراسیون فوتبال ایران و قطر قرار است قطری ها میزبان تیم ما هستند و شاید در کل 100 تا 200 هزار دلار برای این اردوی 16 روزه هزینه کنیم. 

او درباره میزان پاداش باقی مانده تیم ملی از این هشت میلیون دلار اظهار داشت: حدود 400 تا 500 هزار دلار از فیفا طلب داریم که این مبلغ هم قرار است به زودی به حساب فدراسیون واریز شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره پاداش های جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار