تیم آموزشگاه آزاد علوم ربایتک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در لیگ ربات های فضای مشترک امداد موفق به کسب مقام مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه شد.

حامد غلامی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نتایج دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 اعلام شد و در لیگ COSPACE SECONDAR تیم‌های علوم رباتیک، دانش و IR-FPRCEجایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش، بانک ملت، بانک ملی ایران، بانک شهر، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه کشور، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیف خودرو و شرکت آب‌های معدنی چشمه سار صبا از 16 تا 18 آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

غلامی بیان داشت: در این مسابقات لیگ ربات‌های صنعتی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و تیم ربوالکتوس از سنگاپور به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: در لیگ ربات‌های خانگی نیز تیم مالزی مقام برتر را کسب کرد.در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بر تیم ژاپن غلبه کرد و به قهرمانی رسید.در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم دانشگاه تهران مقام نخست را از آن خود کرد.

وی اذعان داشت: در لیگ امدادگر واقعی در بخش بهترین ربات در جابجایی اجسام تیم واحد قزوین، در بخش بهترین ربات در قابلیت تحرک تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و در بخش بهترین ربات در اکتشاف نیز تیم واحد قزوین مقام‌های برتر را کسب کردند.

حامد غلامی اظهار کرد: در لیگ ربات‌های انسان نما، تیم واحد قزوین با کسب بالاترین امتیازات لازم به مقام قهرمانی دست یافت.

وی در ادامه افزود: در لیگ ربات‌های پرنده هم تیم واحد قزوین، تیم دانشگاه سما آذربایجان شرقی و تیم مگادرون مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته غلامی، در بخش دانش‌آموزی این مسابقات، در بخش ربات‌های فوتبالیست تیم کاوش، صدرا ربات و علامه طباطبایی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در لیگ ربات‌های نمایشی نیز تیم‌های ندای زهرا و ASP بالاترین امتیازات را در این بخش کسب کردند.

مدیر روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار داشت: در لیگ co space تیم‌های سینا، little genius و پیروز به مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها دست یافتند و در لیگ co space primary تیم پیروز و فردوسی مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: در لیگ RESCUE MAZ تیم‌های فرزانگان، کاوش و علامه طباطبایی 3 تیم برتر این لیگ بودند.

حامد غلامی تصریح کرد: در لیگ ربات‌های فوتبالیست سبک وزن تیم خلیج فارس اول، ATRT دوم و بارکد تکنو ربو ایران سوم شدند.

انتهای پیام/گ

نگاهی به نتایج مسابقات بین المللی رباتیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.