با حضور وزیر بهداشت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و همچنین سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در رفسنجان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز 19 آذرماه، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و همچنین سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح کلینیک فوق تخصصی گفت: وضعیت بهداشتی درمانی در رفسنجان خوب اما مطلوب نیست.

وی افزود: در رفسنجان به متوسط کشوری از لحاظ تعداد تخت و خدمات نرسیدیم، باید زحمت کشید، اعتبار گذاشت و از کمک خیران برای بهبود وضعیت استفاده کرد.

براساس این گزارش، زیربنای این پروژه 4 هزار و 100 متر مربع می‌باشد که 3 هزار و 300 متر مربع آن به ساختمان اصلی و 800 متر مربع دیگر آن به ساختمان اداری تعلق دارد، گفتنی است که برای ساخت این کلنیک 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

 پروژه سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با زیر بنای 2 هزار و 700 متر مربع با هزینه 8.5 میلیارد تومان نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/س

 

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی رفسنجان  افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار