مسئول نمایندگی یو سی مس ایران در خراسان شمالی گفت: نمایندگان اعزامی استان به بیست و سومین دوره مسابقات جهانی مالزی، موفق به کسب چهار نشان طلا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، صنم نوراللهی مسئول نمایندگی یو سی مس ایران در خراسان شمالی گفت: در این مسابقات که ۱۸ آذرماه برگزار شد کیانا جودت و امیررضا رضایی در سطح هایر ای، کتایون وحید عبدل آبادی در المن تری و امیرمحمد مرادی در سطح اینتر ای، عنوان نخست را از آن خود کردند.

وی افزود: بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس با شرکت ۲۸۰۰ دانش آموز از ۴۱ کشور در شهر کوالالامپور برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران نیز با ۱۱۷ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور داشت.

نوراللهی گفت: دانش آموزان خراسان شمالی در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم بیستمین دوره مسابقه جهانی یوسی مس را در هندوستان، دو رتبه اول و دوم بیست و یکمین دوره این مسابقات در امارات متحده عربی، ۲ رتبه اول و ۲ رتبه دوم بیست و دومین دوره مسابقات سال ۲۰۱۷ مالزی را کسب کرده بودند.

مسئول نمایندگی یو سی مس ایران در خراسان شمالی افزود: طرح توسعه ذهنی و محاسبه ذهنی (یوسی مس) با استفاده از چرتکه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که در سال ۱۹۹۳ توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

این برنامه با استفاده از یک شیوه نوآورانه محاسبه، با به کارگیری چرتکه سبب توسعه کل مغز (نیم کره چپ و نیم کره راست) به طور همزمان می‌شود.

گفتنی است: با یادگیری انجام محاسبه ذهنی به سرعت و دقت، دانش‌آموزان در ۵ تا ۱۳ سالگی ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می‌شود.

انتهای پیام/ط


بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس در شهر کوالالامپور برگزار شد

برچسب ها: جوانان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.