رئیس فدراسیون بدنسازی و فدراسیون پرورش اندام نسبت به کمپینی که علیه خود در فضای مجازی توسط برخی افراد به راه افتاده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در فضای مجازی چند نفر که به دنبال سهم خواهی بودند کمپینی را علیه رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به راه انداختند و در کنار آن هم از الفاظ بسیار زشتی علیه پور علی فرد استفاده کردند.

این در حالی است که پس از این اتفاق چشم خیلی به فدراسیون دوخته شده بود که واکنش مسئولان فدراسیون نسبت به این مسئله چیست که فدراسیون با درج یک مطلب در سایت خود با عنوان بدون شرح جواب همه منتقدان را داد و اعلام کرد آن قدر کار فعالیت تعریف شده و تعریف نشده برای خود دارد که نخواهد جواب چنین مسئله سخفیفی را بدهد.

در همین رابطه ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خبرنگار ما گفت: همه حرف من همان متنی است که در سایت فدراسیون منتشر شده است، ما آن قدر بیکار نیستیم که بخواهیم جواب هر کسی را در فضای مجازی بدهیم.

او ادامه داد: اصولأ ما در فدراسیون کار خودمان را می کنیم و دوستان نیز در بیرون از فدراسیون کار خودشان را انجام می دهند. از همه بدتر بی حرمتی به افراد کار پسندیده ای نبوده و نیست و ما براساس آنچه قانون شرع و اخلاق به ما حکم می کند شان تمامی ورزشکاران جامعه را وظیفه خودمان می دانیم، چرا که بی اخلاقی را نمی پسندیم و برای بی اخلاق ها هم جایگاهی قائل نیستیم.

پور علی فرد که برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هرمزگان در بندرعباس حضور دارد، گفت: از توجه باشگاه خبرنگاران جوان که به این مسئله واکنش نشان داد کمال تشکر را دارم و این موضوع را نشانه بلوغ فکری و فرهنگی اصحاب رسانه می دانم. رسانه ای که در این موضوع نشان داد که مانند ما مخالف بی اخلاقی و بد اخلاقی است.

پور علی فرد: بد اخلاقی در ورزش ممنوع /تا وقتی هستم به این تلنگرها باج نمی دهم


بیشتر بخوانید:

پور علی فرد: تمام دنیا قبول دارند کشور ما پایتخت پرورش اندام جهان است

پورعلی‌فرد رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی می‌شود

پور علی فرد: بازنشسته نیستم، اما تابع قانون هستم


انتهای پیام/

اظهارات پور علی فرد درباره شرایط این روزهای فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار