مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مقدمات لازم برای برپایی باشکوه اختتامیه جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام فراهم شده است.

ایلام آماده برگزاری باشکوه جشنواره ملی رضوی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مقدمات لازم برای برپایی باشکوه اختتامیه جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: تاکنون شش دوره این جشنواره به خوبی و کیفیت لازم در ایلام برگزار شده و تجربه خوبی از برپایی این مراسم در استان بدست آمده است.

وی افزود: قرار است روز یکشنبه هفته آینده اختتامیه هفتمین دوره جشنواره در استان برگزار شود و تمامی تمهیدات لازم برای اجرای مناسب آن دیده شده است.

خودآموز با اشاره به راه اندازی دبیرخانه این جشنواره اضافه کرد: پس از فراخوان عمومی تاکنون ۶۲۰ اثر به دبیرخانه واصل شده و آثار برتر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

خودآموز هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) عنوان کرد وگفت: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/اس

 

 

 

برگزاری جشنواره رضوی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.