۱۷ پزشک متخصص جدید در لامرد فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۱۷ پزشک متخصص در لامردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یونس ثقفی رئیس بیمه سلامت لامرد با اشاره به حضور ۱۷ پزشک متخصص جدید در این شهرستان گفت: این پزشکان در درمانگاه تخصصی بیمارستان لامرد با تعرفه دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند.

وی در خصوص روند پذیرش بیماران توسط پزشکان خانواده بیان کرد: پزشک خانواده در دو شیفت شهری و تک شیفت خصوصی فعالیت کرده که تاکنون تک شیفت‌ها نیز در شیفت صبح فعالیت دارند و با تعرفه دولتی بیماران را پذیرش می‌کنند.

وی افزود: روند فعالیت پزشک خانواده از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ بعدازظهر تا ۸ شب است که تمامی خدمات در این ساعات اعلام‌شده رایگان است.
ثقفی با بیان اینکه از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح نیز تنها ۳۰ درصد هزینه ویزیت را بیمار پرداخت می‌کند، تصریح کرد: در صورت نبود پزشک خانواده، جانشین وی در مطب حضور دارد.

رئیس بیمه سلامت لامرد اضافه کرد: افرادی که تا مرداد ماه امسال دفترچه بیمه سلامت همگانی دریافت کرده‌اند زمانی که به پزشک خانواده مراجعه می‌کنند دفترچه آنان قابل‌قبول است، اما پس از پایان مردادماه افرادی که به مراکز غیردولتی از جمله آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند باید دفترچه بیمه ایرانیان را دریافت کرده و سالانه ۲۶۴ هزار تومان بابت تمدید بیمه هر فرد پرداخت شود.

ثقفی ادامه داد:۶۷ هزار و ۹۶۹ نفر در سطح شهرستان لامرد از بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/ت

فعالیت پزشکان متخصص در لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.