قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: بنیاد خیریه بیت الرقیه (س) به مناسبت شب یلدا ۶۰۰ سبد کالا را با همکاری واحد اکرام ایتام کمیته امداد بین خانوار‌های ایتام کرمانی توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب روستایی، قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: شب یلدا یکی از سنت‌های ایرانی است که مردم به دیدار یکدیگر می‌روند و صله‌رحم بجا می‌آورند و با توجه به اینکه ممکن است برخی از خانواده‌های ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تمکن مالی را نداشته باشند به همین منظور طرح یلدا باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین ایتام و خانوار‌های نیازمند هرساله در آستانه شب یلدا توسط این نهاد برگزار می‌شود.

وی از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی بنیاد خیریه بیت الرقیه (س) برای توزیع سبد کالا بین خانوار‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: به همین منظور ۶۰۰ سبد کالا به ارزش هرکدام ۱۲۰ هزار تومان توسط این بنیاد خیریه تهیه و بین خانوار‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع می‌شود.

روستایی ادامه داد: این سبد‌های کالا شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، آجیل، شیرینی و انواع تنقلات خواهد بود که بین خانوار‌های ایتام ۱۵ شهرستان استان کرمان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به‌منظور حفظ کرامت خانوار‌های نیازمند و ایتام انجام می‌شود ضمن تشکر از مشارکت خوب حامیان و خیران در برنامه‌های مختلف این نهاد از مردم نیکوکار خواست با مشارکت در این طرح یاری گر بهتر کمیته امداد در اجرای این طرح باشند و با کمک‌های خود زمینه شادی خانواده‌های نیازمند و ایتام را فراهم کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۴۶۹۰۲۰۱۰۹۴ و شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۱۸۲۹۶۰ بانک ملت به نام وجوه امانی اکرام ایتام کمیته امدادو یا از طریق کد #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در شب یلدا به دست ایتام نیازمند برسانند.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح شب یلدا در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.