باید از همه ظرفیت های کشتارگاه صنعتی اردبیل استفاده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باید از همه ظرفیت های کشتارگاه صنعتی اردبیل استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندائی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل امروز در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی اردبیل گفت: اولویت اصلی در کشتار هر گونه دام و طیور در سطح استان، رعایت بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان است که نباید تحت الشعاع مسائل دیگر قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه این کشتارگاه، هم اکنون با ظرفیت بسیار پایینی فعالیت می کند و این امر ناشی از وجود برخی موانع و مشکلات است که باید با طرح ها و ایده های جدید رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن اشاره به اهمیت آمار و اطلاعات در این حوزه افزود: باید آمار کشتارهای روزانه در تمامی شهرستان های استان احصا و ارائه شود، تا میزان دقیق کشتارهای خارج از کشتارگاه مشخص شده و بر مبنای آن اقدامات ثانویه انجام گیرد.

ندائی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، انتقال دام زنده از استان اردبیل، به سایر استان های کشور است که در صورت غیر متعارف بودن، باید با همکاری دستگاه های مرتبط مدیریت شود تا کشتار در داخل استان انجام گیرد.

ندائی در ادامه تصریح کرد:ارتقاء بهره وری کشتارگاه های صنعتی را در ستاد تنظیم بازار مطرح و مشکلات آن را بررسی خواهیم کرد و حد الامکان در قالب تسهیلات و کمک های فنی، برای بالا بردن راندمان آن تلاش  خواهیم نمود.

انتهای پیام/ع

کشتارگاه صنعتی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.