۸۲ وکیل و مشاور حقوقی در نیمه نخست امسال برای دادن خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و خانوادگی به صورت رایگان به مددجویان با کمیته امداد استان قزوین همکاری کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عباسی رییس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان قزوین با اشاره به همکاری ۸۲ وکیل و مشاور حقوقی با این نهاد گفت: در شش ماه نخست امسال هزار و ۲۶۶ مورد پرونده مددجویی و ۵۴ پرونده سازمانی از طریق همین وکلای نیکوکار حل و فصل شده است.

عباسی دیگر فعالیت‌های حقوقی انجام شده در سال ۹۷ را تهیه و تنظیم ۹۱ مورد دادخواست و ۲۰ شکوائیه هزار و ۲۷۳ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت و ارائه ۳۸ مورد لایحه و دفاعیه به مراجع قضایی اعلام کرد.

وی یادآورشد: همچنین در این مدت ۲۲ مورد پرونده منجر به صدور رأی شده و تلاش مجموعه حقوقی این نهاد بر احقاق حقوق مددجویان با محوریت صلح و سازش بوده است.

به کفته وی، چهار میز حقوقی برای دادن خدمات به مددجویان در استان فعال است که در شهر‌های قزوین، تاکستان، اقبالیه و بوئین زهرا مستقر هستند.

انتهای پیام/

 ۸۲ وکیل و مشاور حقوقی به مددجویان کمیته امداد  خدمات رایگان دادند

عباسی با اشاره به تفاهم‌نامه حقوقی منعقد شده با نهاد‌های مختلف و کانون وکلای قوه قضائیه باهدف خدمت رسانی بیشتر به مددجویان گفت: در همین زمینه شعب شورای حل اختلاف نیز در استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مددجویان فعال است.

برچسب ها: کمیته امداد ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.