شهیددستغیب چهره شناخته شده ملی و انقلابی است

کارشناس مسئول دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد شیراز گفت: شهید دستغیب یک چهره شناخته شده ملی و انقلابی است که کارهای موثر و ماندگاری را در شهر شیراز انجام داده است.

شهیددستغیب چهره شناخته شده ملی و انقلابی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد شهادت عالم ربانی، حضرت آیت الله شهید دستغیب طی مراسمی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

عبدالرسول خسروبیگ، کارشناس مسئول دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید آیت الله دستغیب در خانواده‌ای روحانی متولد شد، با روحانیت زندگی کرد وتا پایان عمرش در مسلک انسان‌هایی همچون امام راحل (ره) قدم برداشت، گفت: این عالم مجاهد یک چهره شناخته شده ملی و انقلابی است که کارهای موثر و ماندگاری را در شهر شیراز انجام داده است.

وی افزود: ایشان شخصیتی جامع از لحاظ علمی بودند و در بدو ورود به عرصه علم و فقاهت از محضر اساتیدی بزرگ و صاحب اندیشه استفاده کردند، که توانست مراتب و مراحل علمی و اخلاقی بالایی را کسب کند.

خسروبیگ بیان کرد: شهید آیت الله دستغیب در دوران جوانی به درجه اجتهاد رسید و از دست مراجع بزرگ این نشان افتخار را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله دستغیب نویسنده‌ای بزرگ و فرهیخته بودند، اظهار کرد:بیش از ۴۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته شده و بصورت سخنرانی جمع آوری شده است، که از جمله این کتاب‌ها قلب سلیم، گناه کبیره، داستان‌های شگفت، داستان‌های پراکنده و تفاسیر متعدد را می‌توان از آثار این بزرگ مرد نام برد.
انتهای پیام/م

بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهید محراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار