مربی اسبق تیم فولاد خوزستان گفت: پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری ندارم و در حال استراحت هستم.

پورموسوی: پیشنهادی از تیم های لیگ برتری ندارم/دوست ندارم در لیگ دسته یک کار کنم

سیروس پورموسوی سرمربی اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان که در ابتدای فصل از این تیم کنار گذاشته شد و در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری دارد یا خیر گفت: هنوز پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان نداشته ام و فعلا در حال استراحت کردن هستم تا ببینم وضعیتم در آینده چگونه خواهد بود.

او در مورد این که با توجه به کناره گیری مجید جلالی از تیم فوتبال پیکان شنیده می‌شود او یکی از گزینه‌های مربیگری این تیم است گفت: مجید جلالی به تازگی از تیم پیکان کنار رفته است و هنوز مسئولان این باشگاه تهرانی صحبتی مبنی بر هدایت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر با من نداشته اند.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که اگر مسئولان باشگاه پیکان به او پیشنهاد دهند آیا هدایت این تیم را قبول می‌کند یا خیر گفت: پاسخ دادن به این سوال کار حرفه‌ای نیست و هنوز پیشنهادی نداشته ام که بخواهم آن را بررسی کنم.

او در مورد اینکه شنیده می‌شود از تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک پیشنهاد داشته است گفت: بله درست است از تیم‌های لیگ یکی پیشنهادی‌هایی داشته ام، اما دوست ندارم در لیگ یک به مربیگری بپردازم.


بیشتر بخوانید:

پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان شد

پورموسوی از هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان منصرف شد؟!

پورموسوی: سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند/ ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود


انتهای پیام/

صحبت های پورموسوی در مورد پیشنهاد سرمربی گری تیم فوتبال پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار