مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از افتتاح مجموعه کانکسی کتابخانه عمومی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت: مجموعه کانکسی با همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و همکاری خیرین شروع به فعالیت نموده و خدمت رسانی به شهروندان و اعضای کتابخانه را تا زمان برپایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دستور کار دارد.

افتتاح مجموعه کانکسی کتابخانه عمومی در شهریتان سرپل ذهاب

حسنی خونسار گفت:در این مراسم از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کشوری جشنواره رضوی در سطح شهرستان تقدیر به عمل آمد.

وی افزود:برگزیدگان جشنواره رضوی در شهرستان سرپل ذهاب شامل ۲۱ نفر شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف از کتابخانه‌های عمومی شهرستان به همراه ۱۰ نفر برگزیده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و همچنین ۵ نفر برگزیده عضو موسسه خیریه فرهنگی جمعیت امام علی (ع) بودند.

افتتاح مجموعه کانکسی کتابخانه عمومی در شهریتان سرپل ذهاب

لازم به ذکر است که اداره کمیته امداد شهرستان مبلغ ۵ میلیون ریال و موسسه خیریه امام علی (ع) نیز مبلغ ۱ میلیون ریال به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی اهداء نمودند.

در حاشیه این مراسم برنامه فرهنگی متنوعی توسط کتابداران شهرستان برای تعدادی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم از جمله، نقاشی، طراحی، نمایش و قصه گویی و قصه خوانی ترتیب داده شد.

 

انتهای پیام/ی

 

راه اندازی کتابخوانه در سرپل ذهاب

برچسب ها: مطبوعات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.