هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی پس از طی مراحل قانونی مجوز تاسیس این تشکل را دریافت کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جوادزارعی عضو هیئت موسس ودبیر این تشکل دانشجویی در این خصوص گفت : پس از تجزیه وتحلیل ورصد فضای فرهنگی ،سیاسی واجتماعی دانشگاه و مشورت با فعالان دانشجویی وبا توجه به اینکه در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی فقط مجموعه بسیج فعالیت داشت به این نتیجه رسیدیم که در خواست تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل را به دانشگاه ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه مبنای کلی تاسیس این تشکل دانشجویی فعالیت در زمینه های مختلف در دانشگاه بود و اینکه پس از اخذ مجوز از دانشگاه به عضویت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور درآید، ادامه داد: در طول این مدت ارتباط خوب ومنظمی با اتحادیه داشته ایم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی هدف اصلی این تشکل را احیای جنبش دانشجویی در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی با ایجاد فضای گفتمانی دانست.

دانشجوی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی ضمن ابراز این مطلب که دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی واقع در سپاهانشهر اصفهان از دانشگاهای غیرانتفاعی طراز اول در سطح کشوراست ، عنوان کرد: این دانشگاه با برخورداری از توانمندی ، ظرفیت وجمعیت  بالای دانشجویی برای جریان سازی در بین دانشجویان مناسب است.

زارعی همچنین خطاب به مسئولان شهر واستان اصفهان گفت : امروز در دانشگاه های استان مجموعه وتشکل های خوب دانشجویی در حال فعالیت است واز این پس مسئولان ابراز عقیده ومطالبه گری دانشجویان در سطح مختلف مدیریتی ،اجرایی ، سیاسی ، فرهنگی را همچون گذشته شاهد خواهند بود.

این فعال دانشجویی ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در پایان گفت : بنابر برنامه ریزی هیئت موسس قرار بر این بود که مراسم افتتاحیه این تشکل دانشجویی در ترم جاری برگزار گردد امام بنا به تصمیمی که گرفته شد این مراسم به ترم تحصیلی آینده موکول شد.

انتهای پیام/م

هدف انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی ایجاد فضای گفتمانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.