مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: اقلام خوراکی برای بیماران سخت‌ درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا توسط خیرین این استان تهیه شده است.

تامین اقلام شب یلدا برای بیماران نیازمند در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌ صفت، مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به تهیه اقلامی خوراکی برای بیماران سخت‌ درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا در این استان اشاره کرد و افزود:می‌خواهیم با همدلی خیرین نیک‌ اندیش، شب یلدای شادی برای بیماران سخت‌ درمان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین نیک‌ اندیش اقلام خوراکی شب یلدای بیماران نیازمند را تامین خواهیم کرد، گفت:‌ تهیه بسته آجیل، خرما، سیب، پرتقال، شیرینی و شکلات با کمک ما و خیرین می‌تواند لحظات خوشی برای نیازمندان رقم زند.

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: هدف ما از تامین اقلام شب یلدا برای نیازمندان شاد کردن دل خانواده این بیماران است.

شاکری صفت افزود: مجمع خیرین سلامت آمادگی دارد نذورات نقدی و جنسی شهروندان را در همه حال دریافت و به صورت عالمانه، هدفمند و محترمانه در اختیار بیماران سخت‌ درمان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانکی 6037991199528096 واریز کنند تا به بیماران سخت‌ درمان نیازمند کمک بیشتری کنیم، گفت: آنها برای راهنمایی بیشتر ما با شماره 38278084 و 38278083  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

تهیه اقلام شب یلدا توسط خیرین همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.