فرماندار شهرستان قوچان گفت:سرمایه گذاران نباید در ادارات سرگردان شوند و کار‌ها با سرعت بیشتری انجام شود ؛ قطعا سرمایه گذار دل گرمتر خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،رجائی نیا فرماندار شهرستان قوچان گفت:ایجادمنابع درآمدی پایدار از الزامات شهرداری‌ها است که متاسفانه در سال‌های اخیر تامین عمده منابع مالی از منابع پایداری نمی‌باشد .
 
رجایی نیا اظهار داشت: شهرداری‌ها به دنبال تامین منابع مالی ثابتی باشند که خوشبختانه سازمان همیاری و شهرداری که زیر مجموعه وزارت کشور است در این زمینه کمک و حمایت‌های لازم را به شهرداری‌ها ارائه می دهد که باید از این ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی  به خوبی استفاده شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید درآمدی ثابت ایجاد کنند و تکیه به جرائم و عوارض‌ها نداشته باشند گفت: با اعتبار کمی که در حوزه شهرداری وجود دارد باید به گونه‌ای شرایط فراهم شود تا سرمایه گذاران حضور پیدا کنند تا در این مجموعه سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالایی فراهم شود.
 
فرماندار شهرستان قوچان ادامه داد :یکی از وظایف اصلی شورای شهر بررسی در حوزه‌های خدماتی و شهری است که متناسب با شرایط موجود برای توسعه شهری مصوبات هدفمندی بر اساس قانون باید داشته باشند.

رجایی نیا با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در شهرستان ضروری می‌باشد گفت: به قدری اعضای شورای شهر درگیر مسائل شهرداری می‌شوند که از مشکلات شهری غافلند که انتظار می رود اعضای شورای شهر  نقش خودشان را در حوزه‌های مختلف شهری به خوبی ایفا کنند.

وی  تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر نظارت جدی بر عملکرد عوامل زیر مجموعه‌ای که بسیار گسترده است داشته باشند.


انتهای پیام // ح .خ
 
 
 

اعضای شورای شهر آنقدر درگیر مسائل شهرداری می‌شوند که از مشکلات شهری غافلند

برچسب ها: فرمانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.