فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : ۲۷ نهاد فرهنگی مسوولیت فضای فرهنگی را بر عهده دارند که جای خیلی از آنها در این فضا و عملکردها خالی است.

انتقاد فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اوضاع نابسامان فرهنگی/ لزوم تقویت وحدت در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست فصلی و هم اندیشی با فعالان و مدیران رسانه ها و اعضای ستاد برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر با انتقاد از اوضاع فرهنگی گفت: ۲۷ نهاد فرهنگی با اعتبارات دولتی مسئولیت اداره فضای فرهنگی جامعه را بر عهده دارند که جای خیلی از آنها در این فضا و عملکردها خالی است.

وی ادامه داد فعالیت‌های‌نهاد های فرهنگی در جامعه، سیمای شهر و مدارس تبلور چندانی ندارد و این موضوع جای تاسف دارد، اما اگر دستگاه‌های اجرایی در معرض ارزیابی و رصد رسانه‌ای قرار گیرند به مراتب بهتر به وظایف ذاتی خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی تاریخ هفت هزار ساله دارد و نمونه بارز آن تپه حسنلو است افزود: وحدت حرف اول را در استان آذربایجان غربی می زند چرا که تنوع قومیت  در این استان به عنوان فرصت تلقی می شود نه تهدید. و باید رسانه ها به صورت واقع گرایانه در جهت همبستگی و همگرایی در جامعه گام بردارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  با بیان اینکه اعتماد به فضای مجازی ضعیف است اضافه کرد: اعتماد و باورپذیری باید در رسانه ها به ویژه فضای مجازی تقویت شود.

 سردار شهسواری همچنین به قدرت تاثیر رسانه ها نیز اشاره کرد و افزود:  رسانه ها باید در جهت تقویت نقاط قوت استان و منطقه فعالیت کنند.

مدیران مسئول رسانه ها نیز در این نشست به تشریح مسائل و مشکلات پیش روی فعالان رسانه ای پرداختند.

انتهای پیام/ب

 

انتقاد فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اوضاع نابسامان فرهنگی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.