فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان پر خطر حوزه استحفاظی کلانتری ۱۹، ۳۲نفر خرده فروش دستگیر و ۷۵کیلوگرم مواد کشف شد.

از دستگیری ۳۲خرده فروش مواد تا پلمب ۴منزلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان پر خطر حوزه استحفاظی کلانتری ۱۹، ۳۲نفر خرده فروش دستگیر و ۷۵کیلوگرم مواد کشف شد.

سرهنگ فداء افزود: دراین طرح ۲۴مورد کشفیات سرقت و ۴منزل نیز پلمب شد.

وی تصریح کرد: طرح یک روزه مبارزه باخرده فروشان موادمخدر با استفاده ازتوان پلیس شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان در شهر کرمان انجام شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: طرح مبارزه با نقاط آلوده و جرم خیر با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و سایر جرائم مرتبط با آن ازجمله سرقت که به طور خاص با فروش مواد مخدر ارتباط دارد انجام شد.

وی افزود: اغلب اموال مسروقه توسط معتادین متجاهر به منظور تامین هزینه های مصرف مواد مخدر صورت میگیرد.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان خود و بااشراف اطلاعاتی و پوشش انتظامی در مناطق جرم خیز یا زمینه ساز جرم کامل است و اجازه جولان به مجرمین نخواهد داد.

سرهنگ فداء از همکاری دادسرا و روحیه مطالبه گری مردم تشکر کرد و گفت: همکاری و همراهی مردم با پلیس در کشف جرایم نقش مهمی دارد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار