رئیس سازمان لیگ سه گانه و دوگانه گفت: تعداد تیم های باشگاهی حاضر در لیگ نسبت به تیم های هیئت استان ها کمتر است.

صفری: حضور تیم های باشگاهی در لیگ باید افزایش پیدا کندعلیرضا صفری رئیس سازمان لیگ سه گانه و دوگانه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ سه گانه بیان کرد: مسابقات لیگ دوگانه بانوان سال 97 دو مرحله خود را سپری کرده است و مرحله آخر آن به میزبانی اصفهان در تاریخ 29 و 30 آذر ماه برگزار می شود. لیگ سه گانه آقایان به دلیل تغییراتی که در فدراسیون صورت گرفت به تعویق افتاد و قرار است مرحله اول آن در دهه ی فجر و دو مرحله بعدی دو ماه اول سال 98 برگزار شود. در بخش بانوان 11 تیم به رقابت پرداختند و در بخش آقایان 13 تیم اعلام آمادگی کردند و در ادامه باید دید که چه تعداد تیم در نهایت باقی می مانند.

او گفت: نسبت به سال گذشته، لیگ از نظر کیفی و کمی ارتقا داشته است . در دوران گذشته تیم های خوبی را داشته ایم که تنها یک دوره در لیگ بازی کردند و سال دیگر در لیگ شرکت نکردند. سال های گذشته تیم هایی همچون نفت حضور داشتند که هزینه  خوبی کردند. بیشتر تیم های حاضر در لیگ از هیئت های استانی هستند و تعداد تیم های باشگاهی بسیار محدود است. باید لیگ این رشته به گونه ای باشد که تیم های باشگاهی بیشتری بازیکنان را حمایت کنند.

صفری افزود: سال گذشته لیگ دو گانه بانوان تا انتهای رقابت 5 تیم و در لیگ آقایان 6 تیم  حضور داشتند. در لیگ دوگانه بانوان شاهد افزایش دو برابری  حضور تیم ها بوده ایم. ورزشکاران مطرح در دو گانه محدود است و خوشبختانه تیم ها توانسته اند بازیکنان جدیدی را وارد تیم کنند. برای اولین بار در لیگ شاهد حضور بازیکنان جدید خواهیم بود که در بخش پشتوانه سازی بسیار موثر خواهد بود.


بیشتربخوانید:

 لیگ سه گانه آقایان در دهه فجر آغاز می‌شود

پایان مهلت قانونی ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ورزش سه گانه

شمارش‌معکوس برای بازنشسته‌های باقی‌مانده


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره لیگ سه گانه و دو گانه کشورمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار