به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهید مدافع‌حرم قره‌محمدی، ویدئویی از وداع جانسوز خانواده این شهید سرافراز با پیکر مطهرش در معراج شهدا مشاهده می‌کنید.

شهیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع‌حرم «مهدی قره محمدی» متولد سال ۱۳۵۸ و اصالتاً اهل شهر آمل و از تکاوران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به صورت داوطلبانه و برای دفاع از حریم حضرت زینب(سلام الله علیها) عازم سوریه شد.

او درحالی که فرماندهی یکی از محورهای عملیاتی را برعهده داشت، در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری در شهر «دیرالزور» سوریه در سال ۹۶ به درجه زفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید مدافع حرم در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) شهر آمل آرام گرفته است. از این شهید والامقام دو فرزند دختر 10 و 5 ساله به نام‌های فاطمه و زهرا و یک فرزند پسر4 ساله به نام محمد جواد به‌یادگار مانده است.

در ادامه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت این شهید والامقام، ویدئویی از وداع جانسوز خانواده این شهید مدافع حرم با پیکر مطهرش در معراج شهدا مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
:((خدا بیامرزدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
الهم صل علی محمد و آل محمد
شادی روح شهدا و مام شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۰:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ای کاش این کلیپ را نمیدیدم خدا لعنت کند بانی و هواداران اسرائیل و سعودی و امریکا و انگلیس را . خدایا اگر ما را دوس داری ازت خواهش میکنم بلا را بر سر مردم امریکا و اروپا و کانادا و اسرائیل و سعودی بیار خدایا سرزمینهای کفار را نابود و بدبخت کن و مردمشون را به خاک سیاه بنشون
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۰:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
شهدا شرمنده ایم
بخاطر مسیح (معصومه) علینژاد و ترانه علیدوستی و بهایی موحد و گلشیفته های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
کاش ما هم در صف منتظران دفاع از حرم بودیم! کاش ما هم ...
آخرین اخبار