تجهیز سالن های ورزشی و خانه های روستایی تا اواخر سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 300 درصد در حوزه ورزش های بومی و محلی رشد داشته ایم .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلال عزیزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تجهیز سالن های ورزشی و خانه های روستایی تا اواخر سال جاری خبر داد و گفت : بیش از 300 درصد در حوزه ورزش های بومی و محلی رشد داشته ایم.

وی گفت : مجمع نمایندگان استان به عنوان بازوان توانمند سیاسی، اجتماعی و... در همه عرصه ها مددکار حوزه ورزش هستند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه روسای هیات های بومی و محلی نیاز به رسیدگی بیشتری دارند، افزود: تجهیز هیات ورزشی خانه های روستایی در استان حائز اهمیت است و در این راستا سال قبل 85 خانه روستایی بهره برداری شده، همچنین امسال نیز بیش از یک هزار و صد خانه روستایی را تجهیز می کنیم.

این مسوول به بحث برگزاری المپیاد ورزش محلات روستایی اشاره و تاکید کرد: این رقابت ها از مهرماه امسال در سطح استان آغاز شده و برنامه های آن در 10 رشته ورزشی تا دهه مبارکه فجر تداوم خواهد داشت.

عزیزی ادامه داد: این دوره از المپیاد در سالن شهید بهشتی و استادیوم آزادی با عنوان المپیاد استانی و حضور علاقمندان عرصه ورزش های بومی محلی به همراه جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار می شود، همچنین جامعه هدف نیز بیش از 70 هزار نفر خواهند بود.

وی به حمایت همه جانبه یکی از نمایندگان استان در این عرصه ورزشی اشاره و بیان کرد: با همت و حمایت استاندار کرمانشاه که می تواند با رایزنی و جذب اعتبارات اقدامات خوبی در سطح ورزش استان انجام دهند، تاکنون خدمات مناسبی صورت گرفته است و در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی شاهد رشد و توسعه بیشتری خواهیم بود.

این مسوول با اشاره به اینکه امیدواریم اقدامات خوبی در راستای تجهیز و سالن سازی ورزشی برداریم، اظهار داشت: در روستاها 300 درصد رشد در حوزه ورزش های بومی و محلی به واسطه خدمات ارزشمند آقای بهروش مدیر هیات بومی استان صورت گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

رشد 300 درصدی در حوزه ورزش های بومی و محلی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.