رییس اداره ورزش و جوانان بردسیر گفت: کاهش آمار طلاق و رشد ۱۲۰ درصدی اشتغال با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد، نشان از عملکرد بسیار مطلوب ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بردسیر به ریاست وفایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و با حضور حجت الاسلام کرمانی امام جمعه، اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وفایی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر با اشاره به نیروی عظیمی که در جوانان است، این قشر را سرمایه های نظام دانست و گفت: توصیه های امام علی علیه السلام به جوانان همیشه بر پیشه کردن تقوا و عزت نفس داشتن بوده است.

وی استفاده از تجربیات افراد صاحب نظر و کارشناسان متخصص در برنامه ریزی برای جوانان را مورد اهمیت عنوان کرد.

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر نیز یکی از بهترین دوران زندگی انسان را جوانی عنوان کرد و هویت دینی را جزئی بسیار مهم در برنامه ریزی برنامه ها و مراسمات به منظور ایجاد نشاط برای جوانان برشمرد.

خدادادپور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه جوانان گفت: برگزاری جشن ها و اشتغال ایجاد شده، کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی افزود: کاهش آمار طلاق و رشد ۱۲۰ درصدی اشتغال با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد، نشان از عملکرد بسیار مطلوب ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان است.

اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به حضور ۲۱ دستگاه اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: سرمایه اجتماعی یکی از مقولات بسیار مهم است که متاسفانه طبق آمار ما در وضعیت مناسبی نیستم.

وی کم شدن و ضعیف شدن کار گروهی را یک عیب دانست و راهکار حل این مشکلات را در طی تصمیمات این ستاد عنوان کرد.

اسدی ارائه نکردن برخی از نکات مثبت و دستاوردها را منجر به وجود افسردگی و گاها نا امیدی به آینده در بین جوانان دانست.

وی سازمان های مردم نهاد را پتانسیلی بسیار خوب برای شهرستان ها دانست و تصریح کرد: در حوزه جوانان، صد درصد برنامه ها توسط سازمان های مردم نهاد انجام می‌گیرد.

در پایان این جلسه چندتا از روسای ادارت و کارشناسان مربوطه نیز گزارشی از عملکرد خود در حوزه جوانان ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار