رئیس هیات هاکی استان همدان از دعوت چهار ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

4 همدانی در اردوی تیم ملی هاکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدجواد جعفری رئیس هیات هاکی همدان بیان کرد: مرحله اول اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان در استان کرمانشاه و از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم آذرماه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این اردو 24 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور زیرنظر سرمربی تیم ملی و مربی تیم ملی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سهم همدان از این مرحله از اردوی آماده‌سازی چهار نماینده است.

رئیس هیات هاکی استان همدان عنوان کرد: چهار ورزشکار از همدان به نام‌های میعاد کرامتی، محمدسبحان جعفری، محمدمهدی حبیبیان‌برزگر‌ و محمدعلی فرشچیان در این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان حضور دارند.

وی تاکید کرد: این اردو به‌منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان کشور و حضور در تورنمنت بین‌المللی مسکو انجام می‌شود.

جعفری در ادامه با اشاره به استعدادیابی در هاکی استان افزود: هیات هاکی استان به منظور پشتوانه‌سازی در این رشته اقدام به استعدادیابی می‌کند و تاکنون نفرات زیادی جذب هاکی شده‌اند؛ مدارس هاکی خوبی هم راه‌اندازی کرده‌ایم و تهیه امکانات و وسایل این مدارس نیز به عهده هیات است.

وی گفت: استان همدان استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در دو بخش آقایان و بانوان هاکی دارد و حضور بازیکنان استان در اردوهای تیم ملی نشان از توانایی بالای بازیکنان استان است.

انتهای پیام/د.ا

4 هاکی‌باز همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.