خلیج فارس شیراز امیدوار به کسب امتیاز بازی با همیاری آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته دوم مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۳ آذرماه، تیم خلیج فارس شیراز در ورزشگاه خانه جوان ارومیه میهمان همیاری آذربایجان غربی است.

مصاف این دو تیم در حالی صورت می‌پذیرد که در هفته نخست نتایج را به حریفان واگذار کردند و دوست ندارند ناکام هفته دوم نیز لقب بگیرند.

افسانه آشنا بازیکن تیم خلیج فارس شیراز گفت:: تیم ما جوان هست و بچه‌ها فقَط باانگیزه و تلاش خودشان برای شهرشان غیرت می‌گذارند و در طرف مقابل همیاری آذرباییجان غربی تیم خوبی هست و تقریبا همیشه بالای جدول بوده، اما انشالله که با یکدلی بچه‌ها بتوانیم یک نتیجه‌ی خوب از این بازی و همچنین بازی‌های بعد بگیریم.

وی در خصوص شرایط مالی و اعزام تیم با اتوبوس به ارومیه نیز بیان کرد: از لحاظ مالی که متاسفانه بشدت با مشکل مواجه هستیم که به این مسئله رفت و آمد و حتی تغذیه و غذا بازیکنان را هم باید اضافه کرد و همین موضوع باعث شد بازیکنان با اتوبوس راهی دیدار با همیاری شویم که می‌تواند در خستگی بازیکنان تاثیرگذار باشد.

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور خلیج فارس شیراز با شش گل مغلوب راه یاب ملل مریوان شد و همیاری آذربایجان غربی ۲-یک نتیجه را به پالایش گاز ایلام واگذار کرد.

در این فصل از مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان، ۱۲ تیم بصورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/چ

دیدار تیم خلیج فارس شیراز و خانه جوان ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.