ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر یک دستگاه خودروی پژو پارس را در شهرستان تنگستان توقیف و ۱۵۹ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

توقیف پژو پارس با ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر  با اشاره به کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در بوشهر گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر و استان‌های همجوار فعال بودند، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شدند.

واعظی گفت: با انجام اقدامات فنی، عوامل باند و نحوه فعالیت آنان مورد بررسی اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد سرکرده باند با همکاری همدستانش یک محموله مواد مخدر را در یکی از شهرستان‌های استان فارس تهیه و در صدد انتقال آن به استان خوزستان از طریق محور مواصلاتی استان بوشهر می‌باشند.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان تنگستان با استقرار در مسیر‌های احتمالی تردد خودرو موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه مجبور به توقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیی ۱۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند، عنوان داشت: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مرکز پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/م

کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.