جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از عملیات شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی در قدس اشغالی و رام‌الله تمجید کرد.

حمایت حزب‌الله لبنان از عملیات ضدصهیونیستی فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از  عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در قدس اشغالی و رام‌الله تمجید کرد. جنبش حزب الله لبنان در این بیانیه، چندین عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در روزهای اخیر را برجسته و متمایز خواند که نشان از آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

در این بیانیه آمده است: عملیات مقاومت همه برنامه ریزی‌ها و استحکامات نظامی دشمن اسرائیلی را به هم زد و قدرت مقاومت و دست بالای آن را به اثبات رساند. حزب الله اقدام متمایز و توانایی فلسطینی‌ها را در ضربه زدن متوالی و همزمان به دشمن صهیونیستی در بیش از یک مکان، ستایش می‌کند. عملیات روز پنج شنبه به خوبی نشان داد فلسطینی‌ها صادقانه گزینه مقاومت را به عنوان تنها راه آزادسازی سرزمین شان به هر بهایی انتخاب کرده اند.

حزب الله لبنان در این بیانیه همچنین یاد «اشرف نعالوه» و «صالح البرغوثی» را گرامی داشت.

جوانان فلسطینی به تلافی یورش دیشب و امروز (پنج شنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه غربی و به شهادت رساندن «اشرف نعالوه» و «صالح البرغوثی» و یک جوان فلسطینی دیگر درقدس، به‌سوی گروهی از نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند و سه تن از آنها را به هلاکت رساندند و یک تن را هم زخمی کردند. به دنبال این عملیات، یگان هایی از ارتش صهیونیستی به محل اجرای عملیات یورش بردند.

مسئولان صهیونیستی اشرف نعالوه و صالح البرغوثی را به عملیات مسلحانه در روزهای گذشته به شهرک نشینان عوفر در شرق رام الله و جوان فلسطینی دیگر را به حمله با سلاح سرد به دو پلیس اسرائیلی و زخمی کردن آنها متهم کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار