خطیب نماز جمعه قزوین از مسئولان خواست: به قشر کارگر توجه ویژه داشته باشند و شرایط زندگی برای آنان آسان‌تر کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  امام جمعه قزوین گفت: مسئولان نظام برای خدمت به مردم و تامین عدالت نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند و مردم نیز باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانند و حساب نظام را از کسانی که غیرامانتدار هستند جدا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: اگر مسئولان مشغول مسائل سیاسی شوند و مدیران را بدون نگاه به توانایی‌های آن‌ها و بر اساس نگاه حزبی و جناحی انتخاب کنند، مشکلات اقتصادی و اشتغال حل نخواهد شد.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاهگفت:وحدت و پیوند بین حوزه و دانشگاه نقش مهمی در پیشبرد مبانی و آرمان‌های انقلاب دارد.

وی افزود: الحمدالله امروز نهاد‌های نمایندگی رهبری در همه دانشگاه‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده است تا هرچه بیشتر بین حوزه و دانشگاه که دو رکن اساسی نظام است پیوند، وحدت و برادری باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حوادث و اعتراضات مردم فرانسه گفت:: مردم فرانسه بخاطر بی‌عدالتی و تبعیض مسئولان خود به خیابان‌ها آمده‌اند و عدالت طلبی به عنوان ارزشی جهان شمول، آرمان همه مردم دنیاست و این امر هشداری برای همه مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به مناسبت‌های عفته پیش رو گفت: این ایام میلاد امام حسن عسکری (ع) را درپیش داریم که امیدواریم بتوانیم از برکات کلام این امام همام بهره‌مند شویم، همچنین وفات حضرت معصومه (س) جزو مناسبت‌های دیگر هفته پیش رو است که حضور این بانوی باکرامت منشا خیرات فراوانی برای کشور ما و شهر قم شد.

خطیب جمعه قزوین همچنین در ادامه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قزوین را ۲۵ آذر سال ۸۲ گرامی داشت و بیان کرد: این سفر منشأ برکات بسیاری بود و توجه ویژه ایشان به دشت قزوین از جمله آن‌هاست.

 

انتهای پیام/ی

 

خطبه های نماز جمعه قزوین

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار