مسابقات رنکیگ کشوری تیراندازی با کمان در بخش کامپوند با قهرمانی کمانداران کرمانی پایان یافت.

ارسلان شجاعی، رییس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله دوم رنکینگ کشوری مسابقات تیراندازی با کمان، بزرگداشت مقام "زهرا نعمتی" با حضور ۱۵۰ ورزشکار خانم و آقا از سراسر کشور در دو رشته ریکرو و کامپوند به میزبانی کرمان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید باهنر ماهان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها طی دو روز انجام شد، افزود: بخش ریکرو این مسابقات روز پنج شنبه 22 آذر در دو گروه آقایان و بانوان پیگری شد و بخش کامپوند نیز امروز جمعه 23 آذر جاری با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

شجاعی تصریح کرد: در پایان روز دوم این رقابت ها، در بخش کامپوند بانوان، حانیه اسلامی از کرمان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی و مینا جلیلی از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در بخش کامپوند آقایان هم، سینا منشأ زاده از کرمان، حسام گرمه ای از خراسان رضوی و حمزه نکویی از کرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

شجاعی افزود: در مراسم اختتامیه، از زهرا نعمتی نیز با حضور استاندار، رییس فدراسیون، نمایندگان مجلس و برخی از مدیران کل ادارات استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی نخست مسابقات رنکیگ کشوری تیراندازی با کمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار