کرمان قهرمان مسابقات رنکیگ کشوری تیراندازی با کمان

مسابقات رنکیگ کشوری تیراندازی با کمان در بخش کامپوند با قهرمانی کمانداران کرمانی پایان یافت.

ارسلان شجاعی، رییس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله دوم رنکینگ کشوری مسابقات تیراندازی با کمان، بزرگداشت مقام "زهرا نعمتی" با حضور ۱۵۰ ورزشکار خانم و آقا از سراسر کشور در دو رشته ریکرو و کامپوند به میزبانی کرمان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید باهنر ماهان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها طی دو روز انجام شد، افزود: بخش ریکرو این مسابقات روز پنج شنبه 22 آذر در دو گروه آقایان و بانوان پیگری شد و بخش کامپوند نیز امروز جمعه 23 آذر جاری با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

شجاعی تصریح کرد: در پایان روز دوم این رقابت ها، در بخش کامپوند بانوان، حانیه اسلامی از کرمان، شیرین ریحانی از خراسان رضوی و مینا جلیلی از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در بخش کامپوند آقایان هم، سینا منشأ زاده از کرمان، حسام گرمه ای از خراسان رضوی و حمزه نکویی از کرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

شجاعی افزود: در مراسم اختتامیه، از زهرا نعمتی نیز با حضور استاندار، رییس فدراسیون، نمایندگان مجلس و برخی از مدیران کل ادارات استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی نخست مسابقات رنکیگ کشوری تیراندازی با کمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار